|
Pardavimo sąlygos
Patikimai partnerystei
Užsakovas, pirkdamas vertimo paslaugas raštu iš paslaugos teikėjo GENUSI LP, besąlygiškai sutinka su pirkimo sąlygomis:
- Visos toliau pateiktos sąlygos laikomos priimtomis, be jokių apribojimų ar išlygų, užsakovui pateikus užsakymą, patvirtinus GENUSI LP pasiūlymą raštu ar priėmus sąskaitą.
- Visi susirašinėjimai elektroniniu paštu tarp užsakovo ir paslaugos teikėjo yra neatsiejama pirkimo sąlygų dalis.
- Užsakovas sutinka, kad atlikti vertimai nebus patvirtinti vertėjo parašu ir biuro antspaudu ar notaro. Užsakovas besąlygiškai sutinka nereikalauti vertimo patvirtinimo iš paslaugos teikėjo.
- Visus atliktus vertimus paslaugos teikėjas persiunčia elektroniniu paštu. Paslaugos teikėjas neteikia vertimų tvirtinimo (įskaitant notaro tvirtinimą) paslaugos. Visi darbai laikomi perduotais ir galutinai užsakovo priimtais nuo jų perdavimo momento praėjus penkioms kalendorinėms dienoms.
- Darbai laikomi perduotais ir užsakovo gautais tada, kai paslaugos teikėjas elektroniniu paštu juos persiunčia užsakovo nurodytu elektroninio pašto adresu. Vertimo paslauga laikoma perduota ir tuo atveju, jei užsakovas nepatvirtino paslaugos gavimo, tačiau paslaugos teikėjas gali įrodyti išsiuntęs darbus bet kokiomis priemonėmis.
- Užsakovas negali anuliuoti patvirtinto užsakymo el. paštu ar jį pakeisti jo vykdymo metu be raštiško GENUSI LP sutikimo. Anuliavus ar pakeitus užsakymą, už faktiškai atliktą darbo dalį turi būti atlyginta pagal GENUSI LP skaičiavimus.
- Visos reklamacijos paslaugos teikėjui gali būti pateiktos raštu per penkias kalendorines dienas nuo paslaugos perdavimo momento ir turi būti tinkamai pagrįstos. Galimi kurios nors dalies trūkumai, net ir užfiksuoti, nesuteikia teisės atsisakyti priimti visą darbą.
- Paslaugos teikėjo GENUSI LP atsakomybė už galimas pasekmes, kilusias dėl nustatytų vertimo, redagavimo, lokalizavimo, maketavimo ir kitų su suteiktomis paslaugomis susijusių klaidų, ribojama sutarta užsakymo atlygio suma.
- Užsakovui sąskaitos pateikiamos tik elektronine forma, jų originalai nesiunčiami. Jei užsakovas pageidauja gauti popierinę sąskaitą, jis privalo apie tai informuoti paslaugos teikėją raštu. To nepadaręs, užsakovas neturi teisės nepriimti ir neapmokėti sąskaitos, motyvuodamas tuo, jog negavo sąskaitos originalo.
- Reklamacija dėl GENUSI LP sąskaitų tikslumo turi būti pateikta raštu per penkias kalendorines dienas nuo sąskaitų išrašymo. To nepadarius, sąskaita laikoma priimta. Užsakovas neturi teisės vienašališkai sustabdyti mokėjimų.
- Sąskaita už suteiktas paslaugas turi būti apmokėta per joje nurodytą terminą. Užsakovui laiku neapmokėjus sąskaitos, gali būti reikalaujama sumokėti 0,1 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
- GENUSI LP garantuoja užsakovo pateiktų dokumentų konfidencialumą. Ši garantija negalioja tekstus siunčiant elektroniniu paštu dėl galimo informacijos atskleidimo, praradimo ar kitų siunčiant internetu galinčių kilti techninių trukdžių, kurių negali sąmoningai paveikti paslaugos teikėjas.
- Užsakovas įsipareigoja nevilioti darbo pasiūlymais, neįdarbinti, nesuteikti laisvai samdomo vertėjo darbo vertimų biuro GENUSI LP personalui ir laisvai samdomiems darbuotojams.
|